Sprawdź gdzie jestem!


Pokaż Przechadzka na większej mapie



Poniedziałek, 6 czerwca 2011 – trasa Wisełka - Pobierowo (30km)

poniedziałek, 6 czerwca 2011
 
   8.00 – wychodzimy
   9.00 – latarnia Kikut
   9.20 – plaża w Wisełce i idziemy na wschód wzdłuż wybrzeża
   12.00 – Międzywodzie
   13.00 – Dziwnów
   18.00 – Łukęcin
   19.00 – Pobierowo

Dzisiejszego dnia pogoda dopisała – słońce, słońce, słońce. Generalnie było upalnie. Na szczęście szybko porzuciłyśmy ciężkie buty na rzecz sandałów i bosych stóp aby poczuć wodę morską. Początkowo droga była świetna. Mokry piasek, który nie zapadał się pod stopami, z czasem sytuacja pogarszała się i zaczynałyśmy grząźć w suchym piasku. Postój w Dziwnowie, gdzie zmuszeni byliśmy się przeprawić mostem przez rzekę Dziwną, przedłużył się znacznie. I na nasze szczęście bo udało się przeczekać najgorszy skwar.
Droga z Dziwnówka do Łukęcina plażą w godzinach późno popołudniowych był przyjemny ale w okolicach Łukęcina wybrzeże piaskowe zamieniło się w kamienisty tor przeszkód dla bosych stóp i tu przydały się ciężkie buty górskie.
Pobierowo piękne i długie. Kwatera na końcu miasta… istna katorga dla spragnionych odpoczynku po 30 km z ciężkimi plecakami. Ale w końcu docieramy szczęśliwie.






2 komentarze:

Anonimowy at: 28 maja 2018 00:51 pisze...

Szukałem miejsca na wakacje. Skorzystałem z serwisu https://www.pobierowo.com.pl/ i jestem zachwycony. W końcu wypocznę jak król!

Anonimowy at: 4 września 2018 00:31 pisze...

W ostatnie wakacje byłem w Pobierowie. Skorzystałem z informacji, jakie znalazłem w serwisie https://www.pobierowo.com.pl/ i nie żałuję.

Prześlij komentarz

 

Sprawdź gdzie jestem

O blogu

Blog jest zapisem pieszej Przechadzki ze Świnoujścia na Hel w 2011 r.

Po Przechadzce

© 2011 Going 2 Hel Design by Extermina Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingExtermina Girl